Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

často kladené otázky

 Otázky týkající se nákupu
1. Jaké jsou možnosti dopravy zboží

Dopravci, ceny, výdejní místa a další informace naleznete zde


2. Jaké platební metody jsou k dispozici

Momentálně lze zboží zaplatit:

- v hotovosti nebo kartou v našem Detailing obchodě ve Zlíně- Malenovicích, Bezručova 53

- v hotovosti (dobírka) dopravci či na výdejních místech Zásilkovna a Uloženka.

- bankovním převodem na náš účet u České spořitelny

Připravujeme i integraci platební brány pro platbu kartou, měla by se objevit v prvním čtvrtletí roku 2016.


3. Vytvořil(a) jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný potvrzující email...

Prvně doporučujeme zkontrolovat košík, pokud tam zůstalo zboží, které jste si chtěli objednat, tak jste předčasně opustili objednávkový proces. Stačí dokončit objednávku. Kdyby se náhodou vytvořila objednávka 2x, není problém duplicitní zrušit.

Pokud je košík prázdný, znamená to, že objednávka prošla. Zkontrolujte si složku se spamem, může se stát, že váš poskytovatel e-mailových služeb má nastavené filtry tak, že naše oznámení pokládá za nevyžádnou poštu.Případně se mohlo stát, že jste při registraci zadal(a) špatný email (vynechaný znak apod.).

Registrovaní zákazníci mohou své objednávky vidět po přihlášení v "Moje objednávky" (menu v zápatí stránky). Neregistrovaní bohužel tuto možnost nemají, můžete nás kontaktovat na e-mailu web@trieste.cz pro zaslání souhrnu objednávky a případných dodatečných informací (pokyny k platbě apod.).

V případě zadání špatné e-mailové adresy si prosím opravte adresu, na email Vám chodí veškeré informace o průběhu objednávky a informace od dopravců.

V případě uživatelů freemailové služby seznam.cz může nastat problém v paranoidním nastavení jejich poskytovatele emailové schránky.  Seznam si od 1.4.2015 určil, že bude sám rozhodovat za uživatele, co je a co není spam a může vám potvrzení o objednávce smazat, aniž byste měli možnost si jej přečíst.  Jelikož vývojáři maji problémy s mailem na seznamu už několik let a nepředpokládá se, že se to někdy zlepší, doporučujeme využívat emailových služeb jiného poskytovatele.


4. Nabízíte tvz. výdejní místa (Uloženka), jak to funguje ?

Tyto výdejní místa fungují jako kamenné obchody, kam my zašleme prostřednictvím jejich doručovací sítě Váš balík, který si můžete kdykoliv během jejich pracovní doby vyzvednout (standardní doba uložení je 7 dní od doručení na výdejní místo, lze prodloužit o dalších 7 dní). Hlavní výhodou je, že nemusíte nikde čekat na kurýra a vyzvednete si balík v době, kdy Vám to vyhovuje.

Samotný dopravce Vás informuje pomocí SMS a e-mailu o doručení zásilky na místo.

Výdejní místa jsou určeny hlavně pro zákazníky, kteří nemusí mít zboží následující den doma. Pokud na zboží spěcháte, využijte prosím doručení prostřednictvím PPL, ti doručují následující den po expedici zboží.

V případě Uloženky a jejich partnerských poboček je zboží doručeno následující den od podání balíku. Balík je Vám vydán buď na základě zaplacení dobírky nebo na základě předložení občanského průkazu (v obojím případě je vhodné znát číslo zásilky, které Vám Uloženka pošle jak emailem tak smskou). Balíky jsou připraveny k výdeji v odpoledních hodinách.


5. Za jak dlouho od objednání mi příjde zboží

Záleží na času objednání. Mezní termín pro zpracování objednávky ve stejný pracovní den je 12:00. Pozdější objednávky se už zpracovávají následující den. Pak samozřejmě záleží na platební metodě, dobírky jdou okamžitě, v případě bankovního převodu se čeká na připsání platby na účet (+ se může den zdržet předání informace na sklad o zaplacení).

Mimo osobní vyzvednutí v našem Detailing shopu ve Zlíně - Malenovicích je nejrychlejší variantou přeprava prostřednictvím kurýra PPL, který balíky doručuje následující den po expedici zboží. PPL nabízí 2 pokusy o doručení (případně si s nimi můžete domluvit odeslání na jejich PPL Parcel shop), balík se k nám vrací po 7 dnech.

Výdejní místa Uloženky se dělí na 2, jedny jsou provozované přímo Uloženkou, tam balík je následující den dopoledne, pak jsou tu partnerské pobočky DPD-Parcel shop (pod které spadá i výdejní místa v  Mountfield), tam balík ve většině případů je také následující den, ale často až později odpoledne.


6. Lze objednávku rozšířit či zrušit

Objednávku lze rozšířit, případně zrušit do 12:00 před expedicí (pokud jste objednali po 12h, tak platí do 12h následujícího pracovního dne, v případě, že jste objednali před 12h v pracovní den, tak platí do 12h v stejný pracovní den).

Objednávky doporučujeme rozšiřovat, případně zrušit zavoláním na telefonní číslo +420 737 676 677, takto budete mít 100% jistotu, že se všechno stihne včas. Případně můžete využít e-mail autofolie@trieste.cz, ale v případě rozšíření objednávky se může stát, že se expedice prodlouží o 1 den (v případech, kdy se bude psát na poslední chvíli).

Jak v případě zrušení, tak rozšíření objednávky nezapomeňte uvádět číslo objednávky.

Zrušení objednávky po předání balíku přepravci bohužel již není možné. V případě nepřevzetí balíku Vám budou účtovány náklady na dopravu na základě obchodních podmínek.


7. Eshopová faktura neobsahuje všechny náležitosti, případně tam chybí zboží, co jsem si doobjednal emailem/telefonicky ?

Se souhrnem objednávky vám zároveň chodí v příloze eshopová faktura, která nevypadá jako klasická faktura. S balíkem vždycky dostanete fakturu, která obsahuje všechny náležitosti a obsahuje všechno objednané zboží.

V případě telefonických a emailových doobjednávek nějakou chvíli trvá, než se objednávka předá na IT oddělení. V účetnictví, které se provozuje mimo eshop, je vaše objednávka vždy kompletní a případné reklamace / vrácení zboží se řeší v účetnictví, do eshopu tyto věci chodí se zpožděním. Pro identifikaci objednávky můžete použít jak číslo objednávky zde na eshopu, tak číslo faktury z účetnictví.


8. Odhlášení odběrů newsletterů

Všechny naše emailové newslettery obsahují v zápatí odhlašující odkaz. Stačí na něj kliknout, počkat na potvrzení (pokud se napoprvé nepovede, zkuste prosím podruhé a pak případně napište na web@trieste.cz (občas se stane, že na vaši straně brání nějaký firewall předání informace o odhlašující adrese) . Jakmile jednou odhlásíte, už Vás nebudeme dál kontaktovat. Pokud by se tak stalo, tak se jedná o případ, kdy je na Váš e-mail nastavené přesměrování z jiného e-mailu, nebo jste ignorovali hlášku, že odhlášení neproběhlo v pořádku.

Databáze a eshop nejsou přímo propojeny, pokud se pokoušíte odhlásit editací informací na eshopu, do newsletterové databáze se tato změna neprojeví, prosíme pro odhlášení využíjte odhlašovací odkazy v zápatí e-mailů.

V případě hlavně firemních e-mailů se často stává, že na adresované e-mailovce je nastavené přesměrování na jinou adresu. Případné odhlášení pak nefunguje, protože skript nespáruje tyto adresy. Prosíme kontaktujte nás v těchto případech na web@trieste.cz a my zrušíme zasílání newsletterů k Vám. Není naším zájmem posílat newslettery lidem, kteří o ně nemají zájem.

Prosíme, pokud nemáte další zájem o zasílání e-mailových newsletterů, použijte odhlašovací odkazy v zápatí, nastavováním filtrů se bohužel nic nevyřeší, neboť my o vašem nezájmu nebudeme vědět...


 Otázky ohledně produktů